Oldalak

2015. december 1., kedd

Rentier Logical- letölthető

Ma kellett nyitni az adventi naptáron az első ablakot. Én sajnos idén idő hiányában nem készültem adventi naptárral. L De azért így december első napjára készítettem egy letölthető feladatot.
Rénszarvasos képeket kell diktálás alapján a táblán elhelyezni. Én lelamináltam és tépőzárat tettem rá. Így kicsit időigényes, főleg ha több példányban készíti az ember, viszont többször felhasználható. Lehet csak simán ragasztósra is csinálni, akkor a gyerekek ki tudják vágni. Azt mondjuk nem érdemes színesben nyomtatni. Színezhető képekkel most nem csináltam meg, mivel nekem az most nem kell. Én 6 osztatú táblát használok most, mivel az irányokat jelölő elöljárószókat nem tanultuk még, csak a fent, lent, jobbra, balra, középen szavakkal tudunk dolgozni. De nyilván lehet 9 osztatú táblára is pakolgatni, csináltam egy ilyent is.
A hatoshoz írtam 2 példát megoldással, de fejből is lehet ezt diktálni. 16 kép közül lehet válogatni. A képek, csakúgy, mint a manóskártyajátéknál, a mycutegraphics-ról vannak.

Letölthető itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése