Oldalak

2015. október 27., kedd

Motivationsweg

Korábban készítettem már úgy nevezett „motivációs vonalzót.” Ennek mintájára csináltam most egy „motivációs függönysínt”. J Az elv ugyanaz: helyes válasz esetén lehet egyet előre lépni. Csak itt most nem lépünk hátra, csak előre. És két sínen mozognak a figurák, tehát lehet egymással versenyezni. És ez nagyobb, mint egy vonalzó. Eredetileg osztályterembe gondoltam, két csoportra osztva az osztályt, úgy játszani vele. De most első körben itthoni használatban van, két gyerek párhuzamos leckekikérdezésére. Nagy sikere van!
És hogy hogy készült? Vettem egy 120 cm-es függönysínt (na jó, ez az egyes szám első személy kicsit ferdítése a valóságnak J ), két görgőnek levágtam az akasztós végét, hogy csak a kerék maradjon, meg egy kis darab a ragasztónak. Ezt a „kocsit” ragasztópisztollyal ráragasztottam egy darabka spatulára, erre pedig kétoldalú ragasztóval jöttek a képek. Most minionok. Akik a banán után szaladnak. A gyerekek az elején választanak, hogy ki melyik minionnal szeretne lenni, aztán indulhat a futam. Jó válasz esetén lehet lépni egyet , rossz válasz esetén marad a helyén. Aki előbb eléri a banánt, az nyer.
A fénykép ez elég vacak minőségűre sikerült. Fotópályázaton nem kell indulnom vele. De a lényeg azért kivehető rajta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése