Oldalak

2015. április 21., kedd

Patsch Kleider1

Ruhás kártyák a népszerű Patsch-olós játékhoz. Kinyomtatjuk a ruhákat különböző színben. Vagy színes papírra (én így szoktam), vagy színesben. Megnevezünk egy ruhát: „Das Kleid ist……..ROT!” És Patsch! Aki előbb lecsapja, azé! Légycsapóval viccesebb a játék, de persze lehet simán kézzel is. Elkészítettem összesen 11 színben (a fekete most kimaradt), de nem érdemes az összes félét egyszerre kiteríteni, mert rengeteg. Bevallom töredelmesen, nekem nincs is meg mind, csak ezek:

 Ezek ráadásul még a régebbi képeimmel vannak, úgyhogy a fotó nem egyezik meg az általam összeállított kártyákkal. Egyébként én még annak idején szépen körbevágtam a ruhákat. Most már lehet, hogy nem tenném…
Megvásárolható a Kleider1 csomag részeként itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése