Oldalak

2015. április 29., szerda

Die lieben Sieben- Memo-Spiel

Miután szert tettem erre a jó kis kirakóra és labdára, gondoltam, egy kicsit még foglalkozhatnánk ezzel a hét kedves jószággal. J Utánanéztem neten, hátha találok hozzájuk/velük még valami jót. Valami olyant, ami nem kerül pénzbe, mert az az igazán jó. J Találtam is egy-két dalt, de nem igazán ragadtak meg. Aztán találtam végül pár jó felbontású képet, amit galád módon letöltöttem, és újrahasznosítottam. Persze ezt így közzétenni nem tudom, csak az ötlet miatt mutatom, hátha valakinek van kedve és energiája megcsinálni. Szóval memória kártyát készítettem. Azzal nem nagyon lehet hibázni. Ezt mindig szeretik a gyerekek. És ha már óriás kirakó, akkor legyen óriás memória kártya is, ezt most a szokottnál nagyobb méretben csináltam. Két garnitúra van, az egyiken csak az állatok képei vannak (természetesen itt sem egyforma képekkel, hogy jobban dolgozzon az agyuk).
A másikon pedig minden állathoz tartozik egy eszköz. Ezzel mondjuk mi most nem memóriáztunk, csak párosítottuk a képeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése