Oldalak

2014. december 8., hétfő

Weihnachtself Würfelspiel- letölthető

Akinek nincs kedve, vagy ideje az adventi ajándékokat keresgélni, az sem marad üres kézzel!

Találtam egy jó kis dobókockás játékot itt.
Ahányat dob a gyerek a dobókockával, annak a számnak megfelelő fejet, arcot, teste, lábat kell rajzolnia. Így a negyedik kör végére mindenkinek másmilyen manója kerekedik.
Ezt a játékot kicsit átalakítottam, mivel az óvodások nem biztos, hogy olyan ügyesen le tudják másolni az adott képeket. A zsebes dobókockámba készítettem képeket: Kopf, Gesicht, Körper, Schuh rechts, Schuh links, Joker. (Sokat gondolkoztam rajta, hogy melyik legyen a jobbos cipő, melyik a balos, hogy a jobb láb legyen-e a „rechts”, vagy az, amelyik a képen jobb oldalon van. Végül az utóbbi mellett döntöttem.)
 Akinek nincs ilyen dobókockája, az szerintem csináljon egyet, mert nagyon jó! J De ha most nem, akkor csináltam egy sablont, papírból is jó lehet (egy ideig).

Letölthető itt.
Vagy lehet sima számdobókockával is játszani, ennek a táblázatnak megfelelően.
Letölthető itt.
A manók testrészeit kivágtam, külön borítékba tettem. 
Ha dob a gyerek egy fejet, akkor a fejes borítékból húz egyet. Ha olyant dob, ami már van neki, akkor így járt. Nem kap semmit. Ha jokert dob, akkor abból a borítékból húz, amelyikből akar. Akinek először készen van a manója, az nyer. A végén mindenkinek különböző (felemás lábú) manója lesz.

Manó testrészek letölthetők itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése