Oldalak

2014. november 10., hétfő

Streichholzschachtel Haus-letölthető sablonnal

Nem olyan rég, amikor ráakadtam a homemadecity-n egy kis gyufásdoboz házikóra, elkapott engem is a gyufásdoboz láz. J Készítettem is gyorsan egy bőröndöt Hans Hase-nak, ezt már láthattátok itt. Na de ennyi nekem nem elég! Készítettem egy komplett házikót is! 
(Közepes méretű gyufásdobozból készült.)
Minden doboz egy külön szoba: Garage, Vorzimmer, Wohnzimmer, Küche, Kinderzimmer, Schlafzimmer, Bad, Toilette, Dachboden.
Én a szobákat tépőzárral ragasztottam egy rajztáblára, hogy a gyerekek kedvük szerint pakolgathassák őket. (Bevontam őket átlátszó tapétával is, hogy tartósabb legyen.)
Kerestem (szinte) minden szobába egy belevaló kütyüt, kancsót, kalapot, denevért stb., hogy legyen mit a helyére tennünk. 
És van egy mininyuszim is, hogy legyen, aki ebben a házikóban is el tudja énekelni Hans Hase „Mein Haus” című dalát. J
Ha szeretnéd a házikó sablonját letölteni, keresd a Facebook oldalt! J
(Ha vki nincs FB-on, és szeretné a sablont, az jelezze itt kommentben, majd kitalálok vmit! J )

A nagy érdeklődésre való tekintettel a sablon szabadon letölthető itt! Jó munkát vele! 

1 megjegyzés:

  1. Amei seu trabalho,gostaria de receber o modelo,Parabéns pela sua criatividade

    VálaszTörlés