Oldalak

2014. november 3., hétfő

Richtungen

Az irányokat is általában Hans Haseval szoktuk tanulni. Vorne, hinten, rechts, links. (Kisebbeknél mondjuk csak előre-hátra megy, a jobbra-balrával nem kínlódunk.)

Ajánl a HH csomag egy olyan játékot, hogy tegyük le a családtagok tárgyait a földre, a gyerekek pedig utasítás alapján lépkedjenek előre, hátra, jobbra, balra, amíg a végén oda nem érnek a kiválasztott tárgyhoz. Hát ez a fajta játék nálam vhogy mindig olyan nehézkesen szokott működni. Lépkednek a gyerekek jobbra-balra, de egy lépéssel nem biztos, hogy oda érnek, ahová kéne, vagy túl nagyot lépnek, vagy túl picit... Pedig alapjában véve ezt a lépegetős dolgot jó ötletnek tartom, csak a kivitelezéssel vannak gondjaim. Úgyhogy elkészítettem ennek a játéknak az asztali változatát. (Jó, persze, itt nem mozog a gyerek annyit, pedig mozogni jó, de majd mozgunk máshogy.)
Kap mindenki egy kis figurát, amivel lépegethet. Én húzok egy kártyát, amit nem mutatok meg, mondom, hogy merre lépjenek, a végén pedig mutatom a kártyát, amiről leellenőrizhetik, hogy jó helyen állnak-e. Aztán a gyerekek is diktálhatnak egymásnak.
Ezt a táblát direkt Hans Hase-hoz készítettem, a csomagban található képeket scaneltem be, nyomattam ki, így ezt most nem lehet itt letölteni, csak az ötlet miatt mutatom. De majd később csinálok szerintem más képekkel is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése