Oldalak

2014. június 1., vasárnap

Memo-Spiel Obst1

A memória játékot szerintem mindenki ismeri és szinte minden gyerek szereti, a legkisebbektől a legnagyobbakig. Korcsoporttól függően változtathatjuk a kártyák számát. (Én oviban legtöbbször 16db kártyával szoktam játszani.)
Ebben a gyümölcsös memória játékban 14 fajta gyümölcs szerepel, tehát 28 db-os. Így ezek közül tudunk tetszőlegesen cserélgetni. Persze ha nem unják a gyerekek, játszhatunk egyszerre minddel is.
A párokat úgy alakítottam, hogy az egyiken egy darab gyümölcs van, a párján kettő. Vagy három. Vagy másfél. De mindenképpen több. J Így a többes számot is lehet vele gyakorolni
A kártyák elkészítéséhez ötletek itt.

Ja, és tudtátok, hogy a Memory kifejezés a memória játékokra le van védve? :( 
Ezért én így használom: memória játék = Memo [ˈmɛmoriJ

A memória játék megvásárolható az Obst1 csomag részeként itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése