Oldalak

2014. június 2., hétfő

Lernspielball Obst1

Nem olyan régen ráakadtam ezekre a tanuló labdákra . Nagyon megtetszett. Osztottam-szoroztam, és az jött ki, hogy ilyent nem veszek. J De nem hagyott nyugodni a dolog, úgyhogy csináltam magamnak hasonlót. Nem kell beszólni, hogy nem hasonlít, én is látom a különbséget! J De a legnagyobb különbség, amit én látok, az az, hogy az enyém pár száz Ft! J

A recept:
Végy egy strandlabdát. Lehetőség szerint vmi világosat. Végy pár színes alkoholos filcet. Rajzolj! És kész!
Alkoholos filcet fekete, kék, piros és zöld színben bárhol lehet kapni. Egyéb színekben nem sok helyen. De létezik.
A játék menete pedig a következő. Dobáljuk egymásnak a labdát, és ahol az elkapás pillanatában mondjuk a jobb kezünk hüvelykujja van (ezt az elején nyomatékosítjuk), azt a képet kell megnevezni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése